האיש שיוביל את ההסכם בין העולם הערבי לישראל: תלמיד ישיבת "קול תורה"

איתי גדסי 2 Comment on האיש שיוביל את ההסכם בין העולם הערבי לישראל: תלמיד ישיבת "קול תורה"

השליח החדש של הממשל האמריקני למזרח התיכון, הוא אבי ברקוביץ' חרדי, בחור ישיבה לשעבר ובן טיפוחיו של ג'ראד קושנר. לדברי מקורות בבית הלבן ברקוביץ נחשב לאדם מקצועי וקר רוח והוא כבר צבר כברת דרך של קשר עם שגרירים ואנשי ממשל מכל העולם

ברקוביץ' עם הנשיא טראמפ בחדר הסגלגל צילום: מתוך הפייסבוק של אבי ברקוביץ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השליח החדש למזרח התיכון: אבי ברקוביץ, בן ה-30 צעיר חרדי מניו יורק, נבחר להיות השליח החדש של נשיא ארה"ב למזרח התיכון במקומו של גייסון גרינבלט שהודיע בסוף השבוע על פרישה. מדובר בתפקיד חשוב מאוד בממשל האמריקני. ברקוביץ' יהיה האיש קשר של מדינות ערב באזור בראשם סעודיה ומדינות המפרץ, מצרים, ירדן ועיראק מול ישראל.

תפקידו המרכזי יהיה בקרוב הוא שינוע תוכנית המאה של טראמפ, שתכלול מספר מדינות ערבשככל הנראה יחלו בקשרים דיפולמטים עם ישראל בגלוי, ככל שהתוכנית תתקדם באזור.

ברקוביץ למד במשך שנתיים בישיבת קול תורה בירושלים ובעיתון "ביזנס אינסיידר" תיארו אותו כבן טיפוחיו של חתנו היהודי של טראמפ – גארד קושנר אותו לאורך ליווה לאורך כמה שנים בעסקי הנדל"ן, בקמפיין הבחירות של טראמפ וכן בשנים האחרונות בבית הלבן.

לדברי מקורות בבית הלבן ברקוביץ נחשב לאדם מקצועי וקר רוח והוא כבר צבר כברת דרך של קשר עם שגרירים ואנשי ממשל מכל העולם.

ברקוביץ',  ליווה את קושנר כאשר היה איש עסקים, בקמפיין הבחירות של טראמפ שם ניהל גם את מערך שידורי הלייב במהלך הקמפיין וגם בבית הלבן. התואר הרשמי שלו בבית הלבן היה עד כה "עוזר מיוחד" של הנשיא דונלד טראמפ, אולם ברקוביץ' היה האיש הקרוב ביותר לקושנר, חתנו ויועצו של הנשיא.



2 תגובות

מיין תגובות
    1. הוא חרדי איך יהיה קשור אליו בן 30 חרדי צעיר אני מכיר הרבה ברקוביץ' חרדים אז מה????????????????????